6 Kasım 2019 Çarşamba

adwords reklam nasıl çıkılır 30 dakika da onay ve erişim

Google adwords reklam verme 
Bir hesap oluşturduktan sonra adwords reklam ve pazarlama stratejinizi belirleyebilirsiniz. Bir hesap oluşturmak için bir gmail hesabınız olması gerekir. Eğer bir gmail hesabınız yoksa, bunu elde etmek gerekir, aksi takdirde artık adwords'ü kullanmak mümkün olabilir. Bir hesap aldıktan sonra adwords'e giriş yapmalısınız. Adwords giriş sayfasına gmail hesabınızla giriş yaptığınızda, hesap ayarlarınızı değiştirmeniz gerekebilir. Hesap Ayarları segmentinde, e-posta adresinizi girmelisiniz, u . S ., zaman sektörü ve yabancı para başarıyla. Artık kayıtlarınızı herhangi bir zamanda değiştirme riskiniz olmadığı için doğru bir şekilde girmek çok önemlidir.

Pazarlama kampanyası tanıtımı
Bir adwords hesabını başlattıktan sonra, AdWords'te piyasaya sürmek için “ilk kampanyanızı oluştur” web sayfasına yönlendirileceksiniz. Bu sayfada yapılacak ilk şey bir fiyat aralığı belirlemektir. Sonra reklam çalıştırmak şekilde oluşturun. Üçüncü adım olarak, yetenek müşterilerinize ulaşabileceğiniz ve fatura bilgilerinizi nihai adımın içine girebileceğiniz anahtar kelimeleri seçin. Tüm bu adımlar ve ilgili köprülerle ilgili daha spesifik bilgiler, adwords sayfasının sağ tarafında konumlandırılmıştır.

Pazarlama kampanyası ayarları
Adwords reklamları sunmak için, kampanya ayarlarında yapmanız gereken birincil unsur, reklamlarınızın çalışmasını istediğiniz ağı seçmektir. Bu meydan okumada çok sayıda alternatif var. Bunlar, en basit arama, yalnızca video, ağ arama ve gösterme, alışveriş reklamları ve video dahil seçeneklerdir. Örnek olarak, handiest the hunt Network'ü seçerseniz, reklamınız Google'ın arama motoru sayfasında görünecektir.
AdWords'te piyasaya sürmeniz için yapmanız gereken ikinci özellik, reklam topluluğunu, aracını ve çevresini seçmektir. Bu aşamada seçilecek olan, Reklam Ağı ortaklarının pazarlama kampanyasına dahil edilip edilemeyeceğidir. Reklam Ağı içinde iş arkadaşları oluşuyorsa, ayrıca web sitesi içinde arama motorları olabilir sayfalarda reklamınızı ortaya çıkarmak mümkün olabilir. Ayrıca yer seçiminde ülke, kasaba ve bölgeyi seçebilirsiniz.
Adwords pazarlama için başka bir dil seçimi işlemidir. Dil seçiminin içinde, reklamınızın görünmesini istediğiniz dili seçmeniz gerekir.
AdWords'te piyasaya koymak için belirttiğiniz reklam metin içeriği, trafiğin ilk olarak görüp Web sitenize gelmesini sağlayacağı metindir. Bu yüzden merkezlenmesi gereken bir konu. Karar verilecek anahtar kelimeler de kişiyi çekmek için önemlidir. Reklamları ilk kez büyütüyorsanız, Google aracılığıyla mekanik olarak sunulan anahtar kelimeleri seçmeyi onaylarız.
Reklam giderleri, şirketinizin fiyatını düşürmek ve kitlenize ulaşmak için daha az karmaşık hale getirmek için tıklama ile uyumlu ücretlerdir. Ayrıca, AdWords reklam ve pazarlama için son adım olan bütçe yerleştirme işlemini tamamladıktan sonra pazarlama kampanyanızı değerlendirebilirsiniz. Reklamınızı alışveriş yaptıktan sonra, tıklama ile tutarlı bir şekilde nasıl değer verdiğinizi görebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Merhaba adwords ile ilgili bilgi almak istiyorum 0532 727 34 88

    YanıtlaSil